مقالات

روش وکیوم تراپی (اندرومولوژی)برای چربی زدایی حالت پوست پرتقالی پوست

روش اندرومولوژی

برآورد زمان مطالعه: ۵ دقیقه

روش اندرمولوژی (وکیوم تراپی) یک روش جدید موثر و بی‌خطر برای رهایی از سلولیت و تغییر شکل بدن بدون جراحی است. اندرومولوژی مکانیزم طبیعی بدن برای حذف مواد سمی اضافه را فعال می‌کند تا شکل و قابلیت ارتجاعی خود را بدست آورد و باعث لاغر شدن قابل ملاحظه‌ی ناحیه‌ی تحت درمان شود.
اندرمولوژی بسیار بی‌خطر و موثر بوده و یک راه حل جایگزین طبیعی را برای داروهای پیچیده است. وکیوم تراپی برای سلولیت را می‌توان برای بخش‌های مختلفی از بدن بخصوص در نواحی متداول مانند بازوها، پاها، باسن و معده استفاده کرد.

مزایای روش وکیوم تراپی


 روش اندرمولوژی


برخی از محاسن استفاده از اندرمولوژی عبارتند از:

  • کاهش سلولیت
  • کاهش فرو رفتگی‌های عمیق
  • کاهش غیر یکنواختی پوست (پوست پرتقالی)
  • کاهش اندازه دور بدن
  • تحریک تولید کلاژن
  • افزایش متابولیسم
  • رفع احتباس آب
  • افزایش جریان لنفاوی و خون
  • سم زدایی
  • قبل یا بعد از درمان لیپوساکشن
  • خوش تراش کردن بدن (لیفت باسن، اصلاح خط کمر،‌خوش تراش کردن باسن، داخل و بیرون ران‌ها)
  • تسکین دردهای عضلانی جزئی (کمر درد، رگ به رگ شدن، خشکی، التهاب و درد شانه)

درمان وکیوم برای چه کسانی انجام می‌شود؟


 روش اندرمولوژی

بهترین متقاضیان برای درمان اندرمولوژی مردان و زنانی هستند که دارای وضعیت کلی سلامتی خوبی هستند، دارای شیوه زندگی فعالی می‌باشند و توقعات واقع بینانه‌ای دارند. این روش برای تمام درجات سلولیت و چربی موضعی انجام می‌شود.

روش اندرمولوژی چگونه کار می‌کند؟


اندرمولوژی یک روش علمی است که از اصول ماساژ فشار منفی استفاده می‌کند. دستگاه درمان اندرمولوژی مجهز به دو غلطک است که هر دو موتوری بوده و با حرکت روی چین بافت عمل ماساژ را انجام می‌دهد. بین غلطک‌ها یک محفظه مکش است که آسپیراسیون متغیری را به چین این بافت وارد می‌کند و جریان خون در این ناحیه را افزایش می‌دهد. با حرکت دادن سر وسیله‌ی درمان در جهات مختلف، پوست و لایه چربی زیر پوست حرکت داده شده و جریان خون بازیابی می‌شود. افزایش تخلیه لنفاوی سموم متابولیک را از بافت‌ها از بین می‌برد. افزایش اکسیژن و مواد مغذی باعث تحریک فرایند طبیعی بدن جهت از بین بردن چربی شده و سلول‌های چربی شروع به کوچک شدن می‌کنند. دیواره‌های بافت همبند با ملایمت کشیده می‌شوند که باعث تحریک سلول‌های بافت فیبری به منظور تولید کلاژن و الاستین با کیفیت بهتر و در نتیجه خوش فرم شدن بدن می‌گردد.

در طول یک جلسه اندرمولوژی چه اتفاقی می‌افتد؟


 روش اندرمولوژی


در طول یک جلسه اندرمولوژی، روی یک میز درمان دراز می‌کشید و پزشک از تجهیزات مخصوصی برای ماساژ دادن و مکش در نواحی درمان استفاده می‌کند. این تجهیزات شبیه به دو پین غلتان بزرگ می‌باشند.
درمان حدود ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد که یک یا دو بار در هفته انجام می‌شود. در حین این درمان هیچ دردی را احساس نمی‌کنید و تنها مانند یک ماساژ عمقی است. بیماران در حین حرکت دستگاه روی ناحیه‌ی تحت درمان احساس آرامش خواهند داشت.

بعد از اندرمولوژی باید چه انتظاری داشت؟


درمان را می‌توان به صورت یک ماساژ عمقی بافت توصیف کرد. بعد از درمان، بیماران تشویق می‌شوند که محتاطانه‌تر غذا بخورند، با ملایمت ورزش کنند و روزانه دو لیتر آب بنوشند. مشابه با هر درمان دیگری نیاز به چندین جلسه خواهد بود.
در صورتی که فرد پایبند به برنامه باشد می‌توان انتظار ۸ تا ۱۲ کیلوگرم کاهش وزن را در ماه اول داشت.

مشاهده نتایج چقد زمان نیاز دارد؟


شما بعد از تنها یک جلسه درمان احساس شادابی، سبکی، جوانی و تندرستی خواهید داشت. حتی ممکن است متوجه شوید که لباس‌هایتان کمی برایتان گشادتر شده و پوست صاف‌تری دارید. این تاثیرات با هر جلسه درمان روی هم جمع می‌شوند. و تغییرات قابل توجه‌تر شده و برای مدت طولانی‌تری باقی می‌مانند. بطور کلی، در حدود جلسه‌ی چهارم متوجه تغییرات محسوس و قابل توجه می‌شوید.

آیا روش اندرمولوژی بی‌خطر است؟


تنها عارضه جانبی احتمالی کبودی جزئی برای افراد با پوست بسیار حساس است. این عارضه در مقایسه با تاثیرات مثبت متعددی که این روش روی بدن دارد از جمله تسکین درد عضلانی، ناپدید شدن ترک‌های پوستی و بافت اسکار، احساس جوانی و آرامش بسیار جزئی است.

هزینه روش اندرومولوژی لاغری چقدر است؟


هزینه لاغری موضعی با این روش بر اساس این که کدام قسمت‌های بدن مورد درمان قرار می‌گیرد و همچنین اینکه به چند جلسه درمانی نیاز دارید مشخص می‌شود. قبل از استفاده از این روش می‌توانید درباره هزینه قطعی با پزشک مشورت کنید.

author-avatar

درباره دکتر ابوالحسنی

دکتر ابوالحسنی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند.تخصصهای ایشان عبارتند از تغذیه در بارداری ، تغذیه در کودکان ، تغذیه در سالمندان ، تغذیه در مدارس ، لاغری موضعی با دستگاه های کرایو لیپولیز، RF ، LpG و کویتیشن ، راه های مراقبت از پوست و مو و بهبود بینایی. همچنین ایشان با توجه به شرایط بیماران رژیم های درمانی مناسبی را ارائه میدهند تا به وزن ایده آل خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *