مقالات

پر و چاق شدن سریع صورت و برجسته شدن گونه با ماساژ و عادتهای ساده

گونه برجسته

از آنجاییکه بیشتر افراد بخصوص خانم‌ها به لاغر شدن و لاغر به نظر رسیدن اهمیت می‌دهند، متوجه آن نیستند که صورت سالم و شاداب یکی از مهم ترین فاکتورهای ورای ظاهر آنهاست. اگر گونه‌های تکیده و دارای حفره داشته باشید بسیار مسن تر از آن چیزی که هستید به نظر خواهید رسید. خوب است بدانید که چاق و پر شدن صورت و گونه ها، کار دشواری نیست و با مشاوره با پزشک متخصص تغذیه ، به کمک رژیم غذایی  و ماساژ می‌توان به آن دست یافت.


بسیاری از افراد که صبر ندارند تا از روشهای طبیعی استفاده نمایند، با استفاده از روشهای آرایشی به گونه‌های چاق تر دست پیدا می‌کنند. با اینحال روشهای آرایشی در برخی مواقع خوب نیستند. بهترین و ایمن ترین روش برای دستیابی به گونه‌های چاق تر، نکات طبیعی است چرا که آنها نه تنها آثار طولانی مدت به همراه دارند، بلکه سالم هم هستند. برای داشتن صورت و گونه هایی پر و برجسته بهتر است ابتدا با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. تا بهترین راه‌های چاق شدن صورت که مناسب شخص شما هستند را به شما معرفی کند. برای دریافت وقت مشاوره از می‌توانید با شماره تلفن [shortcode-variables slug=”number”] تماس حاصل فرمایید.

گونه برجسته

صورت گوشتی در مقابل صورت استخوان


آیا می‌دانستید که دو نوع صورت داریم؟ یکی صورت استخوانی و دیگری صورت گوشتی

آنهایی که صورت استخوانی دارند:

  • سنشان از آن چیز که هست بیشتر نشان می‌دهد
  • از صورت شروع به لاغر شدن می‌کنند.
  • حفره گونه هایشان را وقتی به پایین نگاه می‌کنند می‌بینند.
  • از وزن خود لاغرتر به نظر می‌رسند.

افرادی که دارای صورت گوشتی هستند :

  • جوان تر از سنشان به نظر می‌رسند
  • صورتشان از بدنشان چاق تر است.
  • وقتی پایین را نگاه می‌کنند هر دو لپشان را می‌بینند.
  • از آنچه که هستند چاق تر به نظر می‌رسند.

چند روش برای دستیابی به گونه‌ها برجسته و صورت چاق با استفاده از تکنیک‌های ساده و طبیعی و بدون افزایش وزن !


 عسل

گونه برجسته

یکی از موثرترین نکات برای دستیابی به گونه‌های چاق، استفاده از عسل است. این محصول بسیار در آبرسانی به پوست مفید است و آن را چاق تر و سالم تر نشان خواهد داد. عسل حاوی آنتی اکسیدان هایی است که پوست را سالم نگه داشته و سموم را به خوبی از آن دور نگاه دارد. برای استفاده از عسل برای داشتن گونه‌های چاق تر باید از دستور العمل زیر استفاده نمایید :

  • در بتدا، چند قطعه پاپایا را مخلوط نموده و یک قاشق چای خوری عسل در آن بریزید.
  • مخلوط بدست آمده را برای ۱۰ دقیقه روی صورتتان قرار دهید.
  • صورتتان را با آب ولرم بشویید
  • این کار را هر روز صبح انجام دهید.
  • یا می‌توانید یک قاشق چای خوری عسل را درون یک فنجان آب گرم مخلوط نموده و هر روز بنوشید.

شیر

گونه برجسته

مردم شیر را نه تنها به منظور بهبود سلامت بلکه به عنوان محافظ پوست مصرف می‌نمایند. این محصول از آنجاییکه حاوی پروتئین، مواد معدنی و ویتامین است می‌تواند به پوست آبرسانی نموده و از این طریق به گونه ای چاق و دائمی دست یابید. باید برای رسیدن به بهترین نتیجه، هر روز این کار را انجام دهید. این روش عیارتست از :

  • مقداری شیر سرد برداید و گونه هایتان را برای ۱۵ دقیقه با آن ماساژ دهید و سپس ۵ دقیقه آن راهمانطور بگذارید و سپس با آب گرم بشویید.
  • گزینه دیگر نوشیدن ۲ فنجان شیر کم چرب یا شیر بدون سرشیر بصورت روزانه است.

بیشتر بیاموزید : دیگر مزایای شیر خام بر سلامت و تغذیه

غذاهای غنی از کربوهیدرات

گونه برجسته

غذاهای غنی از کربوهیدرات چیست؟ غذاهایی هستند که حاوی مقدار متنابهی از کربوهیدارت هستند، که از این جمله می‌توان به پاستا، برنج و نان. در صورتیکه دوست دارید که انرژی بیشتری به گونه‌ها بیافزایید و لایه پوستی تان را بهبود دهید باید بیشتر از غذاهای غنی از کربوهیدرات استفاده نمایید. کربوهیدرات‌ها می‌توانند سلامت شما را بهبود داده و انرژی بدنتان را اضافه نمایند. در نتیجه استفاده از غذاهای کم کربوهیدرات، چربی‌ها سوخته و پوستتان ضعیف تر به نظر خواهد رسید. اگر واقعا به دنبال گونه‌های پر تر هستید، غذاهای غنی از کربوهیدرات روشهای طبیعی و مفیدی هستند که باید بیشتر از آنها استفاده نمایید.

 

گونه هایتان را میان انگشتانتان بگیرید

گونه برجسته

در کنار استفاده از غذاها و دیگر عناصر مرسوم، تمرین نیز گزینه مناسبی برای دستیابی طبیعی به گونه و صورتی چاق تر است.  حال باید دستورالعملهای زیر را برای جزئیات بیشتر دنبال نموده و هر وقت که زمان آزاد داشتید آن را انجام دهید.

  • لپ‌های هر دو طرف را در میان انگشتانتان گرفته و به سمت بالا و پایین حرکت دهید.
  • با انجام این کار، گونه هایتان چاق تر خواهد شد و پوستتان نیز روشن تر خواهد شد.
  • برای دستیابی به نتایج بهتر، هر روز این کار را انجام دهید.

صورتتان را مرطوب نگاه دارید

گونه برجسته

اگر جدا می‌خواهید که گونه‌های برجسته داشته باشد، باید هر روز پوست گونه‌ها و صورتتان را مرطوب کنید. بخصوص طبق دستورالعمل زیر این کار را انجام دهید :

  • می توانید از کرم یا لوسیون‌های صورت برای آبرسانی به گونه ها، بعد از دوش گرفتن یا شستن صورت استفاده نمایید. اجازه دهید ابتدا به صورت طبیعی خشک شود.
  • همچنین می‌توانید گونه هایتان را با دیگر محصولات طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن بادام و … مرطوب نمایید.
  • می توانید به صورت روزانه و پیش از خوابیدن، پوست صورتتان را مرطوب نمایید.

عاداتتان را تغییر دهید

گونه برجسته

عاداتتان می‌تواند دلیلی بر ضعف گونه‌تان باشد. می‌توانم برخی از عادات رایجی که دارید و باید از آن بپرهیزید را نام ببرم :

  • نوشیدن مواد الکلی و استعمال دخانیات نه تنها برای سلامتی‌تان خطرناک است بلکه آن دسته از عادات که به صورت کوتاه مدت به پوست آسیب می‌رسانند و گونه هایتان را تیره می‌نمایند، بسیار به پوست نیز صدمه میزنند. این عادات قابلیت ارتجاعی پوست را از میان می‌برد و انرژی پوست را می‌گیرد و شما را خسته تر نشان می‌دهد.
  • از خورن غذاها و محصولات شامل زردچوبه بپرهیزید، چرا پوستتان را خشک تر نشان می‌دهد.
  • هر وقت که بیرون می‌روید از پوست گونه هایتان در مقابل صدمات ناشی از اشعه آفتاب محافظت کنید.

بیشتر بخوانید : راههای طبیعی برای ترک دخانیات

به مقدار کافی آب بنوشید

گونه برجسته

نوشیدن آب یکی از ساده ترین روشههای رسیدن به گونه‌های چاق است. آب برای زندگی ضروری بوده و لازم است که هر کسی به مقدار کافی آب برای دستیابی به بدن سالم، بنوشد. باید حداقل هرروزه ۸ لیوان آب بنوشید تا رطوبت بدن و گونه هایتان تامین شوند. آیا می‌دانید که تمامی قسمتهای بدنتان برای زندگی به آب نیاز دارند؟ در نتیجه برای دستیابی به گونه چاق تر، نباید از کنار این مایع به راحتی عبور کنید. همچنین در کنار آب می‌توانید مقدار بیشتری مابعات از طریق وعده‌های غذایی دریافت نمایید. خوردن میوه‌ها و سبزیجات بیشتر نیز راه حل هوشمندانه و ارزانتری برای دستیابی به گونه‌های پر هستند.

بیشتر بدانید : دیگر آثار مثبت نوشیدن آّب روزانه در صبح

یوگای صورت و گونه برجسته

گونه برجسته

یوگای صورت به عنوان بهترین روش در دستیابی به گونه‌های چاق تر شناخته می‌شود. همچنین در ایجاد کلاژن و الاستین که در رسیدن به پوستی بی نقص و بالا کشیدن گونه‌های افتاده ضروری است، مفید است. انجام یوگای صورت ساده است. ابتدا باید روی یک صندلی نشیته و کمرتان را صاف نگاه داشته و شانه هایتان را شل کنید. سپس به آرامی دهانتان را باز نمو ده و لب پایینی و بالایی را به شکل منحنی در بیاورید تا ردیف جلویی دندانتان را بپوشاند. همرزمان گوشه‌های دهانتان را به سمت عقب و تا کنار دندان‌های آسیاب بکشید. چانه را به آرامی به سمت جلو حرکت دهید. موقعیت صورتتان را برای ۳۰ ثانیه به همین شکل نگاه دارید تا ماهیچه‌های گونه و دهان کش بیایند و سپس به آرامی آن را رها کنید تا صورتتان به حالت عادی برگردد.

باد کردن بادکنک و گونه برجسته

گونه برجسته

باد کردن بادکنک یکی از روشهای موثر در تقویت عضلات گونه و لپ است. کار بسیار آسانی است. تنها لازم است که به درون یک بادکنک فوت کنید و برای ۱ دقیقه لپ هایتان را از باد پر نموده و در همین حالت نگاه دارید. پس از آن هوا را از دهانتان خارج نمایید. این کار را ۵ یا ۶ بار در روز تکرار نمایید.

روغن زیتون و گونه برجسته

صورت

اسیدهای چرب سالم و غیراشباع موجود در روغن زیتون می‌تواند به سالم و قابل ارتجاع بودن پوست کمک نمایند. روغن زیتون همچنین به عنوان مرطوب کننده ای عالی برای پوستهای خشک در نظر گرفته می‌شود و پوست را نرم تر از قبل خواهد نمود. بعلاوه روغن زیتون می‌تواند از خطوط ریز و چین و چروک پوست نیز پیشگیری نماید. مصرف تنها یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون خام به صورت روزانه یا ماساژ مستقیم گونه هایتان با روغن ولرم شده به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه کافی خواهد بود. این کار را دوبار در روز برای دستیابی به نتایج مناسب تکرار نمایید.

آلوئه ورا و گونه برجسته

صورت

آلوئه ورا با دارا بودن خواص سفت کنندگی طبیعی پوست، یکی از موارد مناسبی است که به شما در خداحافظی از گونه‌های آویزان کمک نموده و کاهش التهاب و افزایش ارتجاعی بودن پوست را به همراه خواهد داشت. بعلاوه آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به حمایت از پوستتان در مقابل آسییب و جوان تر و نرم تر به نظر رسیدن پوست کمک خواهند نمود. تنها لازم است ژل آلوئه ورا را برای ۱۰ دقیقه بر روی گونه هایتان ماساژ دهید. بیش از ۱۰ دقیقه منتظر بمانید و با آب ولرم صورتتان را بشویید. این حرکت را دو بار در روز تکرار کنید و می‌توانید از دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا برای درست کردن نوشیدنی استفاده نموده و یک بار در روز آن را بنوشید.

سیب و گونه برجسته

صورت

سیب یکی از راه های موثر در دستیابی به صورت چاق تر و گونه برجسته بدون اضاف کردن وزن است. مواد مغذی و ویتامین‌های بسیاری در سیب وجود دارند که برای پوست مفید است. همچنین حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین هایی است که می‌تواند منجر به حمایت از بافت‌ها در مقابل آسیب و چین و چروک شود. بخصوص حاوی کلاژن و الاستین است که برای تغذیه پوست بسیار ضروری است. برای این دارو می‌توانید سیب را با آب هویج و لیمو مخلوط نمایید و آبمیوه جدیدی داشته باشید که هر صبح آن را بنوشید. هویج و لیمو هر دو حاوی ویتامین A، B و C و آنتی اکسیدان هستند که می‌تواند پوستتان را تغذیه نماید. خواص ضد التهاب هویج می‌تواند در جوانسازی پوست مفید باشد.

author-avatar

درباره دکتر ابوالحسنی

دکتر ابوالحسنی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند.تخصصهای ایشان عبارتند از تغذیه در بارداری ، تغذیه در کودکان ، تغذیه در سالمندان ، تغذیه در مدارس ، لاغری موضعی با دستگاه های کرایو لیپولیز، RF ، LpG و کویتیشن ، راه های مراقبت از پوست و مو و بهبود بینایی. همچنین ایشان با توجه به شرایط بیماران رژیم های درمانی مناسبی را ارائه میدهند تا به وزن ایده آل خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *