دسته‌بندی نشده

دستگاه ال پی جی lpg برای لاغری موضعی، درمان و رفع سلولیت بدون درد

دستگاه‌های لاغری موضعی ال‌پی‌جی که به سیستم‌های لاغری طبیعی و ضدپیری معروف هستند به ۲ روش کار می‌کند: لیپوماساژ که به درمان سلولیت یا همان چاقی موضعی می‌پردازد و اندرمولیفت که جهت رفع چین و چروک و سایر علائم پیری در صورت بکار می‌رود.

دستگاه لاغری لیپوماساژ به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند چربی‌های اضافی که با رژیم غذایی و ورزش آب نمی‌شوند را برطرف نماید. از مزایای درمانی این روش که با کمک غلتک صورت می‌گیرد می‌توان به رفع چربی، بهبود جریان خون و لنفاوی و حتی رفع افتادگی و شلی پوست اشاره کرد.

[alert type=”custom” close=”false” icon=”fa fa-hand-o-left” color=”#000000″ background_color=”#a1bb56″]

ال‌پی‌جی نوعی روش درمانی کم تهاجمی است که با رفع چربی‌های موضعی موجب لاغری می‌گردد. از این طریق می‌توان سلولیت و چربی‌هایی که نسبت به رژیم‌غذایی و ورزش مقاوم هستند را به‌راحتی آب نمود. لاغری موضعی lpg روش مناسبی برای درمان تجمع چربی در نواحی نظیر پهلوها و ران پاها می‌باشد.

ال‌پی‌جی بدون تغیر در سایر نواحی بدن می‌تواند چربی‌های اضافی را برطرف و اندام را زیباتر نماید.

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که رژیم و ورزش برای رفع چاقی موضعی تان موثر نبوده است پیشنهاد می شود حتما روش ال پی جی را تجربه کنید. می توانید جهت رزرو وقت در [shortcode-variables slug=”name”] با شماره [shortcode-variables slug=”number”] تماس حاصل فرمایید.[/alert]

سلولیت چیست؟


سلولیت به تجمع بدشکل چربی‌ها گفته می‌شود که ممکن است مدت ها فرد را درگیر خود کند. طبق مطالعات به عمل آمده زنان بیشتر از مردان به چاقی موضعی مبتلا می‌شوند. ۸۵ درصد از زنان بالای ۴۰ سال سلولیت دارند. درحقیقت دلیل این‌که بیشتر خانم‌ها دارای سلولیت هستند این است که چربی‌ها طی فرایندی طبیعی قبل از بلوغ به میزان زیاد ذخیره می‌شوند تا کالی یا انرژی کافی برای بارداری و داشته باشند.

یکی از دلایل شکل‌گیری سلولیت در زنان این است که فیبرهای بافت همبند در زیر پوست آن‌ها به‌صورت متقاطع بر روی هم قرار گرفته‌اند. با وجود این که چاقی موضعی معمولا در باسن و ران‌ها شکل می‌گیرد اما ممکن است در نواحی دیگر نظیر داخل زانوها، ران ها، شکم و زیر بازوها مشاهده شود.

مزایای درمان با دستگاه LPG


برای این روش کاهش سایز و لاغری می توان مزایایی را برشمرد که عبارت اند از:

سفت شدن پوست 

تغییرات وزن، بارداری یا افزایش سن به‌تدریج موجب کاهش استحکام و انعطاف‌پذیری پوست می‌گردد. با وجود این که افتادگی پوست عارضه‌ای است که ممکن است در تمام نقاط بدن مشاهده شود اما همانطور که قبلا اشاره نمودیم برخی از نواحی ازجمله داخل ران، شکم و بازوها بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

کاهش تولید الاستین و کلاژن توسط فیبروبلاست‌ها علت اصلی مشکل چاقی موضعی می‌باشد. این امر موجب می‌شود پوست به تدریج خاصیت خود را از دست داده و نشانه‌های پیری نمایان شود.

ضد سلولیت

چاقی موضعی امروزه به کابوس شبانه بیش از ۹۰ درصد از زنان تبدیل شده است. اگر این مشکل در ابتدا بدون درمان رها شود رژیم‌های غذایی سخت و حتی ورزش هم قادر به درمان آن نخواهد بود.

سلولیت ناشی از تجمع چربی زیاد در سلول های چربی و انباشته شدن آب در اطراف آن است.

پیکرتراشی مجدد 

لاغری و کاهش وزن خوب است اما حفظ انحناهای بدن و حجم هماهنگ و متعادل طبیعتا بهتر است. نواحی که بیشتر تحت تاثیر قرار دارند شامل ران‌ها، شکم و به ویژه باسن (صاف یا ناهموار) می‌باشند. بعد از لاغری حجم اندام اغلب متعادل نیست و انحناهای بدن فاقد زیبایی می‌شوند.

حفظ شکل باسن

وقتی در حال مطالعه عادت به نشستن دارید و پاهای خود را روی هم می‌اندازید مسلما جهت حفظ شکل باسن به لیپوماساژ نیاز خواهید داشت.

روی هم انداختن پاها در هنگام نشستن طبیعتا شکل باسن را به هم زده و موجب می شود باسن به شکل مربع و نامتقارن شود.

تغییر شکل اندام از Yبه X

آیا ران پاهای شما به هم نزدیک هستند؟ در اینصورت حتما می دانید که سندروم تماس ران‌های پا با یکدیگر یا به عبارتی ساییده شدن ران‌ها چقدر دردناک و ناخوشایند است. این عارضه زمانی رخ می‌دهد که  پاها از کشاله ران تا زانوها به شکل Y بسته هستند. در چنین شرایطی نه رژیم غذایی و نه ورزش تاثیری در وضعیت ران‌ها نخواهد داشت. این امر منجر می شود ران پاها به طور مکرر با هم در تماس باشند.

لیپوماساژ یکی از روش‌های درمانی است که به رفع چربی‌های مقاوم داخل ران‌ها، سفتی پوست، پیکرتراشی بدن و تغییر شکل اندام تحتانی از Yبه X کمک شایانی می‌کند.

لیپوماساژ برای چه کسانی مناسب است؟


لیپوماساژ برای افرادی که شرایط زیر را دارند مناسب است:

  • علی رغم کاهش وزن با رژیم های غذایی همچنان دارای مشکل تجمع چربی در ران هستند.
  • افرادی که لاغر هستند و سبک زندگی سالمی دارند اما از چاقی موضعی، تجمع چربی، افتادگی پوست رنج می برند و نمی‌توانند از عوارض ناشی از پیری نظیر افتادگی پوست و یا نازکی پوست پیشگیری کنند.
  • علی‌رغم استفاده از لوازم آرایش نمی‌توانند ضخامت و تغییر رنگ پوست نواحی آسیب دیده را درمان کنند.
  • به دلیل تغییرات هورمونی ناشی از بلوغ، بارداری یا یائسگی تغییرات چشمگیری در ظاهر بدن خود دارند.

لیپوساکشن برای آقایانی که شرایط زیر را دارند مناسب است:

  • با وجود سبک زندگی سالم (ورزش و رژیم غذایی متعادل) همچنان شاهد تجمع چربی‌های سفت در نواحی از بدن خصوصا دستگیره‌های عشق هستند.
  • افرادی که تمایل دارند قسمت‌های خاصی از بدن را پیکرتراشی کنند.
  • به‌دلیل کاهش وزن تمایل دارند پوستی سفت و ارتجاعی داشته باشند.

از مزایای درمانی لیپوماساژ می‌توان به نتایج نهایی سریع، بدون درد، بدون عوارض جانبی و همچنین بدون نیاز به جراحی اشاره نمود.

این درمان چگونه عمل می کند؟

چربی و شکر توسط آدیپوسیت‌ها در بافت‌های چربی ذخیره می‌شوند. دستگاه lpg با کمک تکنیک لیپوماساژ خود اقدام به انتشار چربی‌هایی می‌کند که در مقابل رژیم‌غذایی و ورزش مقاوم هستند.

رول های دستگاه ال‌پی‌جی، با ایجاد لیپولیز یا به‌عبارتی فرایند حذف وذوب اسیدهای چرب، چربی‌های آزاد شده را به منبع انرژی عضلات تبدیل می‌کند. جلسه کار با دستگاه ال پی‌جی ۳۵ تا ۴۵ دقیقه بیش‌تر طول نمی‌کشد.

در پایان جلسه اول بیمار معمولا احساس می‌کند پوستش صاف‌تر و نرم‌تر شده است. معمولا جهت کسب نتایج مطلوب بیمار به ۶ جلسه درمان نیاز خواهد داشت. تعداد دقیق جلسات به شکل ظاهری بدن و همچنین مشکلات بیمار بستگی دارد.

با گذراندن جلسات درمانی بیمار شاهد لاغری، رفع سلولیت، سفتی پوست و تغییرشکل حجم بدن خواهد بود.

با lpg هزاران زن می‌توانند به اندام ایده‌آل خود دست یابند.

سوالات متداول 


سوالات متعددی در باره لاغری با دستگاه RF مطرح می شود که عبارت اند از:

چه انتظاری می‌توان از درمان داشت؟ آیا اسیب می‌رساند؟ 

با وجود این که برخی از نواحی بدن حساس‌تر هستند اما درکل این نوع درمان بدون درد و آسیب است.

طبق اظهارات بیشتر بیماران، این درمان همانند ماساژ عمیق  کاملا آرامش‌بخش و خوشایند است. با حرکت غلتک‌ها بر روی بدن و ایجاد ارتعاش  و انقباض پوست، به‌دلیل افزایش جریان خون در بدن، بیمار احساس گرما و سوزش خفیف می‌کند.

بعد از درمان و هنگامی که دستگاه پاکسازی سموم، رسوبات چربی و مایع اضافی را به اتمام رسانده است، حمام الزامی است. نگران نباشید چرا که این‌ها علائم تحریک سیستک لنفاوی و تاثیر درمان هستند.

چه پوششی در طول جلسه داشته باشیم؟ 

اندرمو ور لباس‌های ویژه‌ای هستند که جهت لیپوماساژ طراحی شدند. پوشیدن این لباس‌های ویژه در طول درمان اندورمولوژی موجب می‌شود سلامت بیمار تضمین شود.

آیا عوارض جانبی دارد؟

اگر پوست بیمار حساس باشد ممکن است در نواحی درمان کبودی خفیف مشاهده شود. علت این امر عملیات مکش و غلتان ناشی از دستگاه بر روی پوست است.

آیا همه افراد را درمان می‌کند؟

خیر. برخی مواقع شرایط پزشکی و بیماری فرد مانع اجرای درمان است. اگر بیمار قصد جراحی دارد، باید قبل از اقدام به درمان با پزشک در میان بگذارد.

آیا به کاهش وزن کمک می‌کند؟

خیر. اندرومولوژی برای کاهش وزن نیست.

 

author-avatar

درباره دکتر ابوالحسنی

دکتر ابوالحسنی متخصص تغذیه و رژیم درمانی می باشند.تخصصهای ایشان عبارتند از تغذیه در بارداری ، تغذیه در کودکان ، تغذیه در سالمندان ، تغذیه در مدارس ، لاغری موضعی با دستگاه های کرایو لیپولیز، RF ، LpG و کویتیشن ، راه های مراقبت از پوست و مو و بهبود بینایی. همچنین ایشان با توجه به شرایط بیماران رژیم های درمانی مناسبی را ارائه میدهند تا به وزن ایده آل خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *